اس ام اس زیبا
مطالب جالب و طنز
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:اس ام اس زیبا, :: 15:28 :: نويسنده : علی باقرزاده

 

اس ام اس زیبا

من در اين كلبه خوشم تو در آن اوج كه هستى خوش باش * من به ياد تو خوشم تو به ياد هركه هستى خوش باش

***************************

عام نادان پریشان روزگار 
به زدانشمند نا پرهیزگار 
کان به نابینایی از راه اوفتاد 
وین دو چشمش بود و در چاه اوفتاد

***************************

گفت: هرگز با خیال ما مکن عیشت تباه 
گفتمش: ما با خیالت زندگانی می کنیم

***************************

از بس که شکستم و ببستم توبه 
فریاد همی کند زدستم توبه 
دیروز به توبه ای شکستم ساغر 
و امروز به ساغری شکستم توبه

***************************

هوا گرفته بود، باران مي باريد، كودكي با تصور كودكانه خود رو به آسمان كرد و گفت: خدايا گريه نكن درست ميشه ما آدما يک روزي بنده خوبي ميشيم.

***************************

همنشيني باخوبان به ما آموخت اگر هم خوب نيستيم لااقل قدر خوبان را بدانيم

***************************

معلم براي سفید بودن برگه نقاشی ام تنبیهم كرد و "همه" به من خندیدند... 
اما من خدایی را كشیده بودم كه "همه" میگفتند دیدنی نیست!

***************************

گفتم خوشبختی از کدوم راهه گفتند خوشبختی خودش راهه گفتم از من تا خوشبختی چقدر فاصله است گفتند از تو تا خودت

***************************

 

پرسیدم دوست بهتره یا برادر ؟ گفت دوست برادری است که با میل خود انتخاب می کنی!

***************************

سفر از فاصله ی دور حکایت دارد / خسته با رفتن احساس رفاقت دارد / چه صمیمانه به درگاه خدا گویم / که دلم از دوری دوست شکایت دارد .

***************************

روزی درویشی را گفتن چرا دوست نمیطلبی؟ آیا دوستی را دوست نداری؟ 
گفت: دوستی را دوست دارم اما طاقت جدایی دوست را ندارم.

***************************

درفلسفه ی وفا چنین آمده است: \"دل وقف شکستن است..بیهوده نرنج!!!!\"

***************************

به سلامتی روزای بدی که دارن میرن و الهی هیچ وقت برنگردن.

***************************

آموخته ام: كسي كه يادم نكرد من يادش كنم شايد او تنهاتر از من باشد

***************************

وقتی حاجیان به شیطان سنگ می زدند، شیطان می خندید و می گفت: این جماعت که امروز به من سنگ می زنند، برسند تهران به من زنگ می زنند!

***************************

 


نظرات شما عزیزان:

پردیس
ساعت15:56---29 دی 1390
وبلاگ خوبی داری ...مطالب بامزه ای بود مخصوصا جملات پ نه پی
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: