نجات پسر 11 ساله از اسارتگاه 3 آدم ربا
مطالب جالب و طنز
نجات پسر 11 ساله از اسارتگاه 3 آدم ربا

موضوع اين آدم‌ربايي پس از آن فاش شد كه چند روز پيش والدين اين كودك پس از آن كه فرزندشان به خانه بازنگشت، دلواپس او شده و جستجو براي يافتن او را آغاز كردند اما اين تلاش‌ها بي‌نتيجه ماند.

پس از نااميدي والدين كودك گمشده، پدر خانواده با حضور در پليس آگاهي گم شدن پسر 11 ساله‌اش را گزارش كرد.

با شروع تحقيقات از سوي ماموران معلوم شد، مردي ناشناس با شاكي تماس گرفته و با ادعاي اين كه پسرش را ربوده است براي آزادي او درخواست 35 ميليون تومان پول كرده است.

دستگيري آدم‌ربا در حاشيه جاده

ماموران با آموزش شاكي و خانواده‌اش از آنها خواستند در محل قرار با آدم‌رباها حاضر شوند ولي متهم از حضور در محل ملاقات خودداري مي‌كرد تا اين كه آدم ربا‌ها خواستند والدين كودك به حاشيه جاده نورآباد بروند و تهديد كردند در صورت حاضر نشدن در محل پسر خردسال را خواهند كشت.

پس از آخرين تماس، ماموران همراه شاكي به محل قرار با آدم‌ربا‌ها رفتند و ساعاتي منتظر ماندند تا اين كه سرانجام مرد جواني به آنجا آمد اما او هنوز به پدر كودك نرسيده بود كه ماموران او را دستگير كردند.

با انتقال متهم به پليس آگاهي وي ادعا كرد قصد ملاقات با يكي از دوستانش را در حاشيه جاده داشته اما او در آنجا حاضر نشده و ماموران او را به اشتباه دستگير كرده‌اند.

در پي اظهارات متهم، او دوباره مورد بازجويي قرار گرفت و سرانجام اعتراف كرد كه در كودك‌ربايي نقش داشته است و روز حادثه براي دريافت پول از خانواده كودك ربوده شده، به محل قرار آمده است.در مرحله بعدي تحقيقات معلوم شد، 2 همدست ديگر متهم، كودك ربوده شده را از شهر خارج و به مكان ديگري منتقل كرده‌اند.

ردپاي متهمان در جنوب كشور

با به دست آمدن اين اطلاعات، جستجو‌هاي پليسي براي نجات كودك ربوده شده و دستگيري آدم‌ربا‌هاي فراري ادامه يافت تا اين كه ربايندگان بار ديگر در تماس با شاكي خواستند تا پول برايشان فراهم كنند تا در تماس بعدي محل تحويل او را اطلاع دهند.

در ادامه مشخص شد، آدم‌ربا‌ها كودك را به خانه‌اي در شهر بهبهان از توابع استان خوزستان انتقال داده و در اين محل نگهداري مي‌كنند.

با شناسايي مخفيگاه متهمان فراري، ماموران عازم بهبهان شدند و با هماهنگي قضايي وارد خانه‌اي كه اسارتگاه كودك بود، شده و 2 آدم رباي فراري را كه درون يكي از اتاق‌هاپنهان شده بودند، دستگير كردند.

با دستگيري 2 آدم‌ربا و جستجو در خانه ماموران كودك ربوده شده را در انباري خانه در حالي كه دست و پايش بسته شده بود، نجات دادند.

در پي اين حادثه، كودك نجات يافته همراه متهمان به پليس آگاهي منتقل شدند و والدين در مركز پليس فرزند خود را تحويل گرفتند.

روياي يک شبه پولدار شدن

متهمان در بازجويي‌هاي مقدماتي گفته‌هاي متناقضي را مطرح كردند اما در مواجهه حضوري با ديگر همدست بازداشت شده خود گفتند كه كودك را ربوده و قصد اخاذي از خانواده‌اش را داشته‌اند.

يكي از آدم‌ربا‌ها در اظهاراتش به پليس گفت: مدتي بود كه قصد داشتيم با ربودن يك كودك از خانواده‌اش اخاذي كنيم تا يك شبه پولدار شويم. بنابراين چند هفته‌اي در محله‌هاي شهر لارستان در رفت و آمد بوديم تا سرانجام متوجه شديم يك خانواده وضعيت مالي مناسبي داشته و به پسر خردسال خود وابستگي شديدي دارند.

متهم اضافه كرد: با اطلاع از اين موضوع تصميم به ربودن اين كودك و اخاذي از خانواده‌اش گرفتيم.يك هفته پيش از حادثه رفت و آمد‌هاي اعضاي خانواده را زير نظر گرفتيم تا سرانجام روز حادثه وقتي پسر خردسال از خانه‌شان بيرون آمده بود، او را تعقيب كرده و به بهانه پرسيدن آدرس وي را ربوده و با يك خودرو از محل متواري شديم.

متهم با اشاره به انتقال گروگان از لارستان به جنوب كشور گفت: ابتدا قرار بود يكي از همدستانم پول را بگيرد و بعد كودك را در حاشيه شهر رها كنيم تا خانواده‌اش او را پيدا كنند. اما خبري از همدستمان نشد. به ناچار كودك را به شهر ديگري در جنوب كشور انتقال داديم و در تماس با خانواده‌اش 35 ميليون تومان پول خواستيم.

مرد آدم‌ربا افزود: مي‌خواستيم پس از اين اخاذي چند بار ديگر از آنها اخاذي كرده و سپس كودك را رها كنيم كه ماموران ما را دستگير كردند.

بنابراين گزارش، 3 مرد آدم ربا با قرار قانوني روانه زندان شدند. تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: